środa, 28 sierpnia 2013

Jedno słowo. Dwanaście liter. ~wikra;*


Od kiedy pamiętam, tak mnie nazywali. Zawsze to jedno słowo, dwanaście liter. Może to i prawda. Jestem nieudacznikiem. Wszystko, za co się zabiorę nie wychodzi.

Miałam napisać piosenkę. Następnego dnia z tekstem w dłoni przyszłam do szkoły, by zaprezentować utwór. Niestety, był słaby. Nawet gorszy niż słaby.

Choreografia tak samo. Wyśmiali mnie.

Od tamtej pory nie zgłaszam się, by coś zaprezentować.
Zawsze moim występom towarzyszył śmiech i jedno słowo "nieudacznica". Jedno słowo, dwanaście liter, a tak rani.
Do Studio 21 dostałam się przypadkiem. Zwykły, jak kiedyś myślałam, prezent od losu. Gdybym mogła cofnąć się w czasie, nigdy bym go nie przyjęła.
Dręczą mnie. Gdy idę korytarzem zawsze słyszę to jedno słowo, dwanaście liter.
Weszłam szybkim krokiem do szkoły. Mimo słuchawek na uszach doszło do mnie SŁOWO.
- Nieudacznica- krzyknął ktoś.
Przyspieszyłam. Pragnę jak najszybciej dostać się do klasy. Tam, zazwyczaj nikogo nie ma. Wszyscy wolą spędzać przerwy na korytarzu.
Weszłam do sali lekcyjnej. Tak jak myślałam, była pusta.
Skierowałam się w stronę mojego krzesła z tyłu sali. Zdala od innych.
Z daleka zauważyłam kartkę na siedzeniu.
"Nieudacznica"
Widniał czerwony napis na kartce.
Poczułam jak do moich oczu napływają łzy.
Wzięłam kartkę papieru do ręki i usiadłam na krześle.
Jedno słowo, dwanaście liter, a tyle bólu.
- Wszystko dobrze?- usłyszałam głos za moimi plecami.
Nie mogę pokazać, że płaczę. Wtedy będą się śmiać jeszcze bardziej.
Podniosłam głowę, ścierając łzy z twarzy.
- Tak, wszystko dobrze- odpowiedziałam łamiącym się głosem.
- Przecież widzę, że płakałaś.
Spojrzałam na chłopaka, który siedział obok mnie. Nigdy wcześniej go tu nie widziałam. Pewnie jest nowy.
- Jestem nieudacznicą- powiedziałam próbując zetrzeć mokre ślady z policzków.
- Gdybyś nią była, to co robisz w tej szkole dla utalentowanych?
Lekko się uśmiechnęłam.
- Jestem Nata- podałam dłoń chłopakowi.
- Maxi- uśmiechnął się.


**********
Taki krótszy :)
Mam nadzieję, że się podoba ;-)
O kim ma być następny?

4 komentarze:

  1. Hej :*
    Jestem z bloga:
    leosiek-viola-i-inni.blogspot.com
    czy mogłabyś podać mi na mojego e-maila swojego e-maila ?
    Mój email to niki396@wp.pl
    Mam do ciebie pewną sprawę. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział! Zapraszam do mnie http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2758262045297585391#overview/src=dashboard ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zapraszam do mnie lud-milos.blogspot.com :) :)

    OdpowiedzUsuń